Post by farhavekugood on Feb 9, 2022 20:21:59 GMT -10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
Jag har ett problem som säger att jag har ett fel när jag laddar datafiler, vilket leder till att jag startar om spelet även om jag har en anständig anslutning... Som ett resultat återgav jag som afk även om det inte är mitt fel... Jag tror att det finns ett problem med den nya uppdateringen... Mina vänner och släktingar upplever då och då samma sak efter den nya uppdateringen... Vänligen fixa detta så att jag kan spela smidigt igen
När du är i losestreak kommer du att be dem att justera sina överväldigade hjältar. De kommer att tända dig och istället pressa dig att tvinga dina vänner att leka med dig och de kommer inte att anpassa hjälten. Sammanfattningsvis, använder orättvis matchmaking och dålig kundservice för att marknadsföra spelet med liknande koncept med league of legends: wildrift.
Jag gillar spelet men signaloptimeringen och andra saker suger... Snälla förbjud de spelare som använder fusk, gör det till 10000000000000 års förbud. Vänligen ta tillbaka den gamla mekaniken i magiskt schack, den nya uppdateringen suger. Allt på grund av de nya välsignelserna.. det är verkligen obalans..
-bra grafik -smidigt spelande -kul att spela -många evenemang Det här spelet är väldigt roligt att spela och du kan även bli vän med andra, jag älskar att spela det här spelet, kanske en del av buggen inte fixades men det är fortfarande roligt att spela på grund av grafiken i spelet är mycket hög kvalitet och smidigt och nästa uppdatering blir det smidigare...men låt dina mästerskap bestämma vilken hud de vill ha för m3 eftersom de helt klart vann, några av spelarna är mycket besvikna över det. ..tack
Som league of legends fast på mobilen. Funkar smooth också
Mycket obalanserat när det kommer till skadehantering och meta är alltid trasiga, så många anslutningsproblem som laggar. Matchmaking är inte gud för hur matchas jag med afk-spelare hela tiden straffet är inte hårt. När det kommer till hud är de inte överkomliga och jag tror inte att huden är värd det på grund av deras animationer.
Jag ser inte skinnet varför presentera Take it
Jag kan inte tro de dåliga betygen av detta spel, de flesta av dem ger galna skäl till varför de gav en låg recension! Det här är ett fantastiskt och roligt spel, med Vs AI-lägen för casuals och rankad för konkurrens. Det finns massor av olika hjältar för olika spelstilar. Spelet är lätt att spela men svårt att bemästra och ärligt talat är det ett av de bästa jag någonsin spelat. Spelet ger till och med speciella belöningar till veteraner som kommer tillbaka till att spela spelet som jag tycker är bara så omtänksamt. Rekommenderar verkligen att ladda ner!
Har problem med den senaste uppdateringen, även om jag har bra anslutning och lagring, släpar din app fortfarande och kopplas ner när du spelar och matchar och det gör mig arg.. och jag tror att jag inte är den enda som har det här problemet, jag älskar det här spelet. dödar mig tråkigt! Så jag hoppas på nästa uppdatering att problemet löser sig! Arigato gozaimas!🙏
Wild Rift från Riot Games är så mycket bättre
Spelet i sig är roligt, men jag fastnade efter att jag spelat ett spel hela tiden, skärmen frös bara efter att den säger till mig att det är seger. Jag väntade i 30 minuter men det hjälpte inte, allt du behöver göra är att avsluta spelet, men när du kommer tillbaka kommer du inte att kunna se din poäng, detta är irriterande
Det finns fortfarande några mindre problem men spelet är bra. Det finns också tillfällen då vi får slåss mot människorna på den andra servern som leder till eftersläpning. Snälla fixa detta, tack 💖
Ladda inte ner spelet! Full av fuskare och skaparna har inga känslor i nya hjältar de är bara för övermannade.. Riktig lön för att vinna spelet.
Spelet fryser i den senaste uppdateringen. Slutade jobba för mig.
För många afk-spelare blir folk kopplade mitt i matchen och vi förlorar. Var tvungen att sluta spela eftersom det är i 40% av de rankade spelen.
Dålig
Systemet är orättvist när det gäller att matcha spelarna. Du kommer att förlora mycket även om du anstränger dig för att lyfta ditt lag. Utvecklarna är också svåra att kontakta, särskilt när du har några funderingar kring spelet. Och innan någon ifrågasätter min recension, var min högsta ranking Mythic, så jag har spelat det här spelet mycket och väldigt länge. Inga förbättringar med matchningssystemet, så jag bestämde mig för att sluta efter en lång tid.En annan sak, karthackare dykt upp mycket på sistone.
Till skillnad från tidigare har ML inga standarder längre. Uppdateringen är desorienterad och ger en obalans för hjältar. Efter att ha samarbetat med TikTok har det här spelet varit en enda röra.
Mobile Legends: Bang Bang Екшън wsdi
Jag gillar det här spelet men jag hoppas att de gör så att du kan logga in på ditt acc med ditt ID och SERVER ID eftersom jag hade en vän som har FB blev hackad så hon har inte spelat på en månad nu. Fixa även din matchmaking det suger jag gav det 4 stjärnor för månader sedan nu 3 stjärna eftersom jag har haft mycket dålig erfarenhet
Efter uppdateringen kraschar spelet mycket. Du måste vänta på att spelet ska laddas. Jag kan med rätta intyga att min telefon kan hantera spelen lätt. Vänligen gör något åt detta.
Det bästa spelet jag älskar det är så glad att det är gratis🥰🥴🤯🥳🥳🥳🥳
Lägg till fler vackra och unika uppdateringar och jag hoppas att hudpriserna kommer att bli lägre än de senaste. Jag hatar också verkligen de giftiga spelarna, till exempel en spelare som vill använda lönnmördare och vara kärnan i laget, även om han/hon inte var tränad och övad av dessa hjältar och roller.
Slösa inte din tid och pengar här. Hitta en annan MOBA. Det verkar som att Moonton bara handlar om att tjäna pengar. De gör bara mer snygga skinn istället för att fixa balansen mellan hjältar och matchmaking. Ta det från någon som spenderat mycket pengar. Jag ångrar det verkligen. Fler spel bättre än så här kommer att dyka upp i framtiden. Satsa på dem istället. MLBB har inget hopp.
kan du som utvecklare ställa in minst 100 spelade matcher för varje hjälte innan den kan spelas i rankad? mängden dumhet som jag ser varje dag i rankade på grund av "10 matcher"-hjältar är absurt. lägg till de 100 matchningarna som krav. det kommer inte att göra ditt liv svårare genom att göra ett mycket mer rättvist spel. Tack.
Jag hater detta spel så mycket Det lager blef hackat, och detta är anledning värför jag lämnar detta ripoff för Wildrift(league of legends fast mobil) Inte bara det spelet eller så obalanserad som i början av matchen så dör nån typ av en layla och inte bara det ni har kopierat varenda en av lols abilities som kan ni inte bara vara orginala för en gång Edit: Moontoon? Du vet ju väl att du gör det värre om du banna spelare med nån wild rift logo eller league referens. Plus så dödar du spelet själv
Definitivt en av de bästa MOBA för mobila plattformar. Det saknar lite balansering (vissa hjältar är extremt överväldigade) och släpar ibland vid kritiska ögonblick, men är fortfarande väldigt njutbar. Edit: Det verkar finnas noll intresse för att optimera spelupplevelsen men att släppa nytt innehåll. Jag har inget emot att betala för nytt innehåll, men inte för en buggig och laggy spelupplevelse.
Jag har spelat det här spelet i över 2 år nu. Solo Rank-matchning är så hemskt, du får bokstavligen lagkamrater som knappt spelade mer än 150 matcher i episka medan jag spelade mer än 1000 matcher. Vänligen gör matchningen lite rättvis så att personer som spelat över 500+ matcher inte behöver spela med personer som spelat mindre än 500 matcher.
Jag laggas ut hela tiden👎
Hej moonton snälla fixa den buggen som alltid händer med oss originalservrar vi fastnar på att ladda ner resurser eller svart skärm och nu kan jag inte öppna det här spelet för alltid, jag har spenderat mycket pengar på det här, och jag kommer inte att slösa det så fixa din laddningsskärm för helvete
Inte säker på varför det finns många klagomål om lagproblem. Har spelat det här spelet i 5 år och det fungerar bra. Fördröjningsproblem uppstår vanligtvis när din internetanslutning är dålig eller din telefon bara är väldigt långsam. Använd en telefon som har minst 8 GB ram och sedan internetanslutning med minst 20 Mbps, och lär dig att konfigurera dina inställningar för att optimera spelupplevelsen.
Jag fortsätter att samarbeta med nästan alla matcher jag spelar idag, jag har förlust av mvp, jag fortsätter att samarbeta med afk och noobs lagkamrat, kan du snälla göra spelbalansen ännu bättre? Jag skulle vilja ha fienden och mitt teamproffs som samma. Inte alla mina lagkamrater noob medan alla mina fiender är proffs. Och även om ingame ping, jag får ping som 236 utan anledning. Mitt wifi- och datafält är fullt och när jag kollar något annat så är det inget relaterat till eftersläpningen i spelet, fixa det här spelet och gör det till ett bättre spel.
Spelarna är så dåliga och inriktningssystemet gör en lätt arg.
Blod Urk
Bästa spelet
Mobile Legends: Bang Bang მძაფრსიუჟეტიანი dydy
M3-skinfrågan börjar bli för löjlig, ge dem bara ett skinn även om du inte får några pengar eller intäkter från det, du måste fokusera på spelarnas åsikter mer än din inkomst. Och när det kommer till huden är det för dyrt och inte värt det, det kommer till och med med ytterligare attackskador eller försvar, värsta p2w-spelet. Om du ska kopiera något, se till att du gör det korrekt
Har spelat spelet sedan 2017. Har aldrig märkt att mitt konto blivit hackat en gång förrän det blev hackat andra gången. Helt säkrad, e-post, Facebook och så vidare har fortfarande hackats. Smeknamn och flagga har ändrats av hackaren, begärt att få tillbaka det men kundtjänst fortsätter att be mig att göra andra saker. Sen gräl med lagkamraten nyligen för att de inte spelade seriöst och förolämpade mig först, bara för att de tog skärmdump och anmälde mig men det gjorde jag inte, så jag blev avstängd i en vecka???
Vilket underbart spel det är. Mycket beroendeframkallande och väldigt utmanande, har spelat i nästan 3 år nu och nått den högsta nivån "Mythical Glory". Jag betygsätter det 5-stjärnigt, det är för dig utvecklare. Fortsätt så!
Pretty Nice Fast hur fungerar rapporten? Ibland blir man r3porterad för dumma grejer som dålig prestation av idioter som flammar utan anledning .. det är väl inte rättvist? Kan jag få rapporten återkallad eller kontrollerad för giltighet på något sätt? Kollar ni ens om rapporten är sann eller inte? Eller är det bara automatiskt att de rapporterar och mina poäng går ner även om de har fel?
Mobile Legends: Bang Bang Hərəkət emsj
Det är ett trevligt spel! Jag spelar alltid det här spelet när jag har tråkigt, men anledningen till att jag betygsätter det 3 stjärnor eftersom 1. Det finns en fördröjningsbugg på kill notif 2. När jag spelar ibland släpar det 3. Mina lagkamrater är troll och gick alltid afk
Den här appen är en så bra app men problemet är att den är så laggig och gör att min telefon kraschar så att vissa användare som jag också väljer att ta bort den här appen och jag rekommenderar dig moonton att fixa det här problemet och jag hoppas att du löser det här problemet, TACK DU OCH 記得修復
Bra att du lyssnar med alla gnäller hehe. Riktigt betyg 4/5. Fortfarande ett roligt spel men det kräver mycket tålamod. Hoppas att ni kommer att straffa spelare som bara trollar.
ガンバウンドM 頭脳系 egg